Üniversitemiz Geliştirme Vakfı Tarafından 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılında Verilmesi Planlanan Öğrenim Bursu için Teslim Edilmesi Gereken Belgeler
13 Kasım 2024 Çarşamba
Üniversitemiz Geliştirme Vakfı Tarafından 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılında verilmesi planlanan Öğrenim Bursu için 27 Eylül-15 Ekim 2024 tarihleri arasında başvuru alınmıştır. Üniversite Burs Komisyonu tarafından yapılan değerlendirme sonucunda öğrencilerin başvuruda belirtmiş oldukları beyanlara göre belge kontrolleri yapılacaktır. Bu kapsamda listede adı geçen öğrencilerin;
Öğrenci listesi için tıklayınız.
Belgeler ve kontrol edilmesi gerekenler
1-Adli sicil kaydı (e-devletten de alınabilir)
2-Gelir durum belgesi (anne, baba, eşi (varsa) veya kendisine ait e-devletten de alınabilir)
3-Vukuatlı nüfus kaydı (Anne yada Baba e-devletten alabilir; anne, baba ve varsa kardeşler görünecek şekilde)
yukarıda belirtilen belgeleri 22 Kasım 2024 Cuma günü mesai bitimine kadar kayıtlı oldukları Enstitü/Fakülte/Yüksekokul veya Meslek Yüksekokuluna şahsen, posta, kargo veya APS seçeneklerinden herhangi biri ile teslim etmeleri gerekmektedir. Belgelerin teslim edilmesi burs almaya hak kazanıldığını belirtmez. Belgelerin kontrolü yapıldıktan sonra öğrencilerin burs durumları belirlenecektir. Posta, kargo veya APS de yaşanan gecikmelerden Üniversitemiz sorumlu değildir. Belirtilen sürede belgeleri teslim etmeyenlerin burs başvuruları dikkate alınmayacaktır.
Akademik Birimlerin iletişim bilgileri için tıklayınız.